مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 تیر 1401 ساعت 13:222022-07-06فناوري

دروازه عتبات| نصب 6 سایت پورتابل در مسیر ایلام-مهران تا ایام اربعین


مدیر عامل مخابرات استان ایلام گفت: برای بعضی نقاط افزایش ظرفیت پیش بینی شده که 6 سایت پورتابل در مسیر جاده ای و شهری نصب خواهیم کرد تا زائرین به راحتی و سهولت به شبکه موبایل دسترسی داشته باشند.

- حشمت اسدی مدیر عامل مخابرات استان ایلام م ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام تمهیدات این شرکت را برای ایام اربعین حسینی تشریح کرد و گفت: ظرفیت شبکه ارتباطات سیار استان به مناسبت ایام اربعین افزایش می یابد.

وی افزود: شرکت مخابرات ایران، منطقه ایلام بر اساس رسالت سازمانی خود که طی سنوات و اربعین های گذشته منشأ خدمات ارزنده ای به زائرین حسینی در سه حوزه بسترسازی تلفن ثابت، اینترنت پرسرعت و دسترسی به شبکه موبایل در این ایام بوده است.

مدیر عامل مخابرات استان ایلام گفت: با توجه به تجاربی که از اربعین سنوات قبل به دست آمده و به علت حجم گسترده زائرین عمده دغدغه دسترسی زائرین به تماس اضطراری جهت ارتباط با خانواده های خود بوده که در دو بستر، اول به صورت شبکه موبایلی در گذشته با تلاش های صورت گرفته و همچنان ادامه دار خواهد بود، دوم در شهر مهران، پایانه مرزی و جاده های منتهی مهران بستر خوبی ایجاد شده اما بعضی نقاط کور وجود دارد و برای بعضی نقاط افزایش ظرفیت پیش بینی شده که 6 سایت پورتابل در مسیر جاده ای و شهری نصب خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عتبات| نصب 6 سایت پورتابل در مسیر ایلام-مهران تا ایام اربعین

دروازه عتبات| نصب 6 سایت پورتابل در مسیر ایلام-مهران تا ایام اربعین